نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

نسیم دریا

وبلاگ هنری و خبری

عربستان باید حمله زمینی به یمن را آغاز کند


مشاور وزیر دفاع سودان اعلام کرد حملات هوایی ائتلاف عربستان سعودی به یمن باید با مداخله زمینی پشتیبانی شود.
به گزارش سرویس بین‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛ یونس محمود،مشاور وزیر دفاع سودان اعلام کرد حملات هوایی ائتلاف عربستان سعودی به یمن باید با مداخله زمینی پشتیبانی شود.
 
به گفته محمود، "حملات هوایی که هم اکنون در یمن اجرا می شوند، باید با مداخله زمینی پشتیبانی شوند، در غیر این صورت تلاش گسترده نیروهای ائتلاف برای شکست حوثی ها هیچ نتیجه عملی نخواهد داشت." 
وی در ادامه افزود:"چند روز پیش تعدادی از نیروهای ائتلاف برای ایجاد یک پایگاه نظامی وارد عدن شدند. نخستین وظیفه این پایگاه دریافت و توزیع کمک‌های بشردوستانه به مردم یمن است. 
علاوه بر این، یک پایگاه نظامی در خاک یمن می تواند اطلاعات دقیق تری درباره فعالیت های حوثی ها در اختیار عربستان قرار دهد." 
این سخنان در حالی مطرح شده است که پیش از این ورود نیروهای ائتلاف سعودی به خاک یمن تکذیب شده بود.

نظریه طاهر:چی شده ؟ سودان که خود زخم خورده رژیم صهیونیستی است، الان به نیابت از صهیونیست ها ،از  کشتار مسلمانان حمایت می کند؟

در کتابی چندین سال پیش خوانده بودم که یک عده از صهیونیست ها در دستگاههای راس نظام هر کشور وارد می شوند و مانند مار سران کشورها را نیش می زنند و مسموم می کنند،به این ترتیب نظر سران کشورها را به خود جذب می نمایند و این سران می شوند مجری دستورات صهیونیستها، و کاری هم به دیدگاه ملتها ندارند چون خود این سران، در مقابل ملتهایشان می ایستند.حالا این سران کشورهای عربی مسموم شده صهیونیست ها هستند، و بی اختیار دستورات آنها را اجرا می کنند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد